martes, 3 de marzo de 2015

CARTA DE RECLAMACIÓ DE LES MERCADERIES


CONCEPTE:

En aquesta carta el client es posa en contacte amb el seu proveïdor per reclamar-li les mercaderies que no han arrivat en el termini que es va pactar.


EXEMPLE:


COSMOS, S.A.
C/Príncep de Viana, 212. 10è 3ª
08001-BARCELONA
WORD, S.A.
Av. De l’Estació, 77A-78B
08070-IGUALADA


Barcelona, 11 de març de 2014


Assumpte: Reclamació de les mercaderies.


Benvolgut Senyor Ripoll,

L’escric per comunicar-li que no ens ha arribat la comanda número 23.

Açò ens suposa un problema, per això haig de dir-li que si l’anomenada comanda no arriba avanç del dia 14 de març ens veurem obligats a cancel·lar-la amb vostès i fer-la amb un altre proveïdor.

Esperem notícies vostres.

Atentament,














Marc Torres Verí           


GERENTSS        SS

No hay comentarios:

Publicar un comentario